FAQ

W tym dziale odpowiemy na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów.

Dotyczyć będą: ZAMÓWIEŃ, PŁATNOŚCI, ZALICZEK, WYCEN, ZWROTÓW, TRANSPORTU, REKLAMACJI.

 

ZAMÓWIENIA:

Jaka jest dostępność towaru?

Towar który pokazany jest na ekspozycji w naszym salonie dostępny jest od ręki za wyjątkiem płytek.

 

Jak długo czeka się na zamówienie płytek?

Na płytki czekamy od kilku dni do około dwóch tygodni w zależności od dostępności towaru u producenta.

W skrajnych przypadkach termin może ulec wydłużeniu ze względu na braki u producentów ale o tym wcześniej informujemy naszych Klientów.

 

Czy sprowadzacie inne towary na zamówienie?

W naszym salonie mamy dostęp do szerokiej oferty towarów z naszej branży nawet jesli towar nie jest pokazany. Prosimy o zapytanie emailem czy poszukiwany towar możemy sprowadzić. Wówczas podajemy naszym Klientom cenę oraz termin realizacji.

 

Ile mamy czasu na odbiór towaru?

Zamówiony towar należy odebrać w ciągu dwóch tygodni od momentu pojawienia się na magazynie. W wyjątkowych sytuacjach po wcześniejszym ustaleniu z opiekunem zamówienia możemy ten termin wydłużyć bez dodatkowych kosztów składowania.

 

Gdzie znajduje sie magazyn firmy VEGA?

Magazyn i odbiór towaru znajduje się w tym samym budyku co salon sprzedaży czyli przy ul. Krakowskiej 182 w Tarnowie.

 

PŁATNOŚCI:

 

Jakimi formami płatności można zapłacić za towar?

Odbierając towar na miejscu możemy zapłacić gotówką lub kartą płatniczą. W sytuacjach wcześniej ustalonych można zapłacić naszemu kierowcy gotówką przy transporcie.

 

Czy można zapłacić za towar przelewem?

Za zamawiany towar można zapłacić przelewem po wcześniejszym ustaleniu tego z opiekunem zamówienia. Przed odbiorem towaru Klient otrzymuje fakturę na przelew (emailem bądź osobiście).

Po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie, towar można odebrać osobiście bądź może być dostarczony do Klienta naszym transortem.

 

ZALICZKI:

 

Kiedy wpłacamy zaliczkę za towar?

Zaliczki są pobierane w momencie sprowadzania towaru którego nie posiadamy na stanie magazynowym.

 

Jaką kwotę zaliczki muszę wpłacić?

Przy zamówieniu pobieramy zaliczkę w wysokości 30% wartości zamówienia.

 

Czym mogę zapłacić zaliczkę?

Zaliczkę można zapłacić gotówką bądź kartą płatniczą w naszej firmie. Jeśli jest taka potrzeba zaliczkę można zapłacić przelewem. W tej sytuacji Klient otrzymuje emailem dokument zaliczkowy z wszystkim danymi do opłacenia zaliczki.

 

Kiedy zaliczka przepada?

Zaliczka nie zostaje zwrócona w momencie kiedy towar zostanie zamówiony, a nieodebrany nawet w przypadku zamówienia alternatywnego towaru.

 

WYCENY:

 

Czy można u Państwa poprosić o wycenę produktów które mnie interesują a niekoniecznie są u Państwa na ekspozycji?

Zdecydowanie tak, jeśli potrzebują Państwo wycenić towar który Państwa interesuje to proszę przesłać email na adres: sprzedaz@vega-tarnow.pl

 

Jak szybko odpowiadacie na wycenę?

Najcześciej wycenę wysyłamy w tym samym lub następnym dniu roboczym.

 

 

ZWROTY:

 

Czy jest możliwość zwrotu towaru?

Każdy zwrot zwrotu towaru, zakupionego w naszej firmie jest rozpatrywane indywidualnie.

Towar który nie był ściągany pod zamówienie (czyli był na naszym stanie magazynowym) można zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Oczywiście towar ten nie może posiadać znamion montażu i użytkowania, powinien mieć oryginalne niezniszczone opakowanie.

Towar ściągany pod zamówienie nie podlega zwrotowi.

 

TRANSPORT:

 

Czy dowozicie zamówiony towar?

Tak posiadamy własny transport. Przy towarach większych niż starndardowe, towar dowozimy pod adres wskazany przez klienta.

 

Czy jest możliwość trasportu poza Tarnów?

Jak najbardziej, dostarczamy towar własnym transportem w promieniu około 150 km od Tarnowa.

 

Jakie są koszty transportu?

W przypadku dowozu towaru w Tarnowie, jednorazowy transport kosztuje 50 PLN. W przypadku odwozu poza granice Tarnowa koszty transportu ustalamy indywidualnie.

 

Czy dostarczacie towar w inne regiony Polski?

Jeśli jest taka potrzeba po wcześniejszym ustaleniu z klientem wysyłamy towar pod wskazany adres w każde miejsce w Polsce. Koszty transportu ustalane są wtedy indywidualnie.

 

Czy dostarczacie towar za granicę?

Niestety nie wysyłamy towaru poza granice Polski.

 

Czy wnosicie towar do domu lub mieszkania?

Niestety nie wnosimy towarów do domów lub mieszkań. Posiadamy auto z windą co ułatwia w zanaczny stopniu rozładunek, natomiast samo wnoszenie towaru do budynku jest po stronie Klienta.

 

REKLAMACJE:

 

W jaki sposób mogę reklamować produkt?

W przypadku reklamacji możemy zgłaszać je na kilka sposobów:

  • bezpośrednio w firmie, 
  • telefonicznie,
  • poprzez email: sprzedaz@vega-tarnow.pl 

Do zgłoszenia reklamacji wymagany jest przede wszystkim dokument zakupu (paragon lub faktura), dane Klienta oraz kontakt telefoniczny

 

Czy reklamowany produkt trzeba przynieść do naszej firmy?

Większość producentów posiada swój własny serwis. Przy składaniu reklamacji Klient zostanie poinformowany czy produkt należy przynieść, czy do reklamowanego towaru przyjedzie serwis.

 

Jakie towary nie podlegają reklamacji?

Towary które nie podlegają reklamacji:

- towar który został uszkodzony mechanicznie

- płytki które nie zostały uprzednio sprawdzone pod względem tej samej tonacji i klabracji a zostały już przyklejone

- towar który został nieprawidłowo zamontowany bądź zamontowany niezgodnie z dołączoną instrukcją

- towar który posiadał wadę a pomimo tego został zamontowany na stałe (np. uszkodzona, wadliwa wanna lub brodzik)